DEN BRUTALA LISTAN - SOMMARENS MOBILINKÖP

Ni vet ju att jag kör med shoppinglistor lite då och då? Nu kör jag ju med sommarens inköp-listor....jag kan inte ta allt i ett efterssom det är så jävla mycket jag har köpt denna sommaren så jag tar "en genre i taget" om ni förstår?


Ni har fått kameralistan och nu var det dags för mobillistan...precis som kameror har jag köp 4 jävla mobiltelefoner denna sommaren? :S

Mobil 1 köpte jag efterssom den var sjukt snygg, billig och bra? Perfekt inför sommaren tänkte jag...

som vanligt i en electroholic's liv gick den sönder, och när något går sönder köper jag hellrre en ny en betalar reparation...garanti höll inte? (netonnett sa att det var mitt fel)

Jag använde HJÄRNAN ett litet tag, väldigt litet tag faktist...så jag köpte en ny sony ericsson fast bara en skitmobil, typ tillfällig mobil = mobil 2.

men jag tröttnade lika snabbt...så jag köpte mig en fake-ihone som jag hade hört var skitbra, men den var VÄRDELÖÖÖÖS...och jag blev arg och slängde den allt vad jag hade ragt på marken = brutalt sönder...

Utan mobil drog jag snabbt till elgiganten och köpten en mobil spontant, jag hann inte ens tänka och det blev en LG-touch något?

Den mobilen har jag nu och den suuuuger...kameran suger, minnet suger, touchen suger, desinen suger, jag ser inget bra med den? Okaaj jag kan smsa med den men det är jobbigt för touchen är så jävla seg -.-

(tur att min iPhone 4 kommer "snaart" då) hahaha lite mobiler man har köpt....

bland dessa 4 har man även lånat lite mobiler mellan dessa köpen, så har nog haft upp till 10 olika mobiler denna sommaren ;)



Kommentarer
Postat av: ojsemma

vill me ha iphone

2010-10-13 @ 21:26:31
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0