SOMMARENS KAMERAINKÖP - "det gav mig en kick"

En electroholic's bekännelse sa vi va? Jag lovade er en lista med hela sommarens inköp...men vet ni vad, jag delar upp listan istället efterssom det är så mycket...

Delar upp i genrer, tex kameror, mobiler, spel, m.m ? Börjar då med sommarens kamerainköp!!



3 Kameror har köps denna sommaren.

Först köpte jag en systemkamera efterssom jag skulle åka utomlands och ville ha snygga bilder...

men bara någon vecka efter insåg jag att

jag behövde en cyklopkamera så jag kunde ta kort under vattnet...inte så dyrt täntke jag`? 1000 spänn är ingenting...

en vecka efter cyklopkameran och en vecka innan jag skulle resa så insåg jag att jag inte kunde bära med mig min systemkamera på klubbar, fester och fan inte cyklopen heller så då...

inskaffade jag mig en vattentät olympys, som jag tänkte att den är bra att ha i fickan, stranden + i poolen!

Nu inser jag HUR JÄVLA IDIOTISK det var, jag tror jag tog sammalags 50 kort med systemkameran på HELA SOMMAREN??? Det ända jag fick ut utav den kameran var "att jag förlorade en massa pengar" + jag fick lyckokicken första dagen när jag köpte den!!



Jag kan inte lämmna tillbaka den heller, jag kan sälja den på blocket i för sig...men vill jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0