TELE 2 - "din iPhone 4 kommer tidigare"


När dom sa i telefonen "din iphone 4 kommer...." blev jag livrädd och tänkte, NEEEJ KOMMER DEN BLI FÖRESENAD NU?!?!? Jag beställde mobilen för ca 1 vecka sedan och då var väntetiden nästan 3 månader? (sjukt)

Men nu ringde dem och sa att dem fått in massa fler telefoner och att väntetiden blivit HÄLFTEN SÅ MINDRE så om exakt 5 veckor ungefär, haha ojj exakt ungefär lät ju bra? men jaja då får jag ialla fall min älskling.

när dom ringde mig kände jag pulsen dunka snabbare och snabbare, jag blev sjukt varm, taggad och bara kände hur lyckan åkte genom hela kroppet, genom blodet...

det låter sjukt, men jag älskar mig själv och livet just nu, tack apple <3 haha erkänn ni tror att jag inte har några vänner? ingen flickvänn? ingen som helst och därför sörjer jag genom...elektronik?

 SÅ ÄR DET INTE kan jag lova er...jag har till och med för många vänner haha (aaa...

Ikväll kommer som sagt listan jag lovade er imorse och inlägget innan! :) Eller oj det är fan redan kväl, fuck vad fort dagen gick! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0