REKTORN "din bortskämda snorunge"

Jaja så kan det gå när man är sen ...

Jag: Heej..öhh förlåt för att jag kom försent men..

Rektor: Inga men. Hur fan tänker du när du kommer till skolan kl 1?

Jag: Öhh jag kom ialla fall, skulle jag skita i det och missa hela dagen?

Rektor: Du...du fattar väll själv. ***** jag vet inte om detta kommer fungera,?

Jag: Vafan menar du med det? Blir jag utsläng FÖR ATT JAG KOM FÖRSENT?

Rektor: Sluta nu, du förstår väll själv och du blir inte avstängt men du kan inte plugga på distans, du får börja gå i skolan som alla NORMALA (tack så jag är inte normal?) tonåringar?

Jag: Men det hinner jag ju inte? Håller på med massa annat vid sidan och det vet du...

Rektor: Då får du väll lämmna det åt sidan tills du går ut skolan? Sluta vara så bortskämd..var istället tacksam att vi ger dig denna chansen...resten får du ta sedan?

Jag: DU VET HUR JÄÄÄVLA HÅRT JAG HAR KÄMPAT....jag har itne fått hjälp ifrån varken familj, vänner, lärare eller DIG ska jag SLÄNGA ALLT DET ÅT SIDAN? HA?

Bara för du slapp röra ditt feta arsle (rektorn är mullig) så betyder de fan inte att ALLA ANDRAS föräldrar kommer fixa jobb till dom...DU ÄR HELT JÄVLA ....

Sedan gick jag ut ur rummet...

Nu vet jag inte vad som händer........ jag vet inte varför..men sedan jag startade denna bloggen har alltid bara blivit ett helvete? VF?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0