REHAB FÖR ELECTROHOLIC'S`?

HAHAHAHAHA det finns faktist :( fast det visste ni säkert efterssom det är ett rehab för shoppingberoende sedan skiter dom fullstädnigt i vad man köper. men efterssom jag inte är shoppingberoende utan bara lite galen i elektronik (men köper då fan inte de varje dag)....

senare idag kan jag ge er en lista på elektronik jag köpt denna sommaren, det är fanume inte alls mycket!? (ärligt talat, som en vanlig människa)


Ungefär såhär ser det ut på ett "electroholic-rehab" och den bilden är på "mig", haha eller inte! :)

Nu ska jag dra till jobbet, vi hörs senare och då får ni listan jag snackade om!


Kommentarer
Postat av: steph

kikar in & hoppas att du får en fortsatt trevligt dag. =)

2010-10-11 @ 15:13:29
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0