Nu förstår jag hur barnen i afrika känner sig!!!!

Det är verkligen hemskt att inte ha något jobb, inga jävla pengar, ingenting. Jag känner mig så tom, det finns ingenting kvar inom mig!!

Jag har EN enda lösning för detta och det är att....STARTA EN FOND för mig själv, jag är ärligt talat seriös, det är ju förfan den ända lösningen?


Okej jag kan söka jobb MEN efterssom jag går i skolan och gör annat samtidigt kommer jag ALDRIG få jobb för jobbet måste vara på MINA VILKOR, MINA TIDER och jag tror ingen arbetsgivare är villig att gå med på det.


Kanske hade donken gått med på mina villkor...men jag vill fan inte slita sönder en hel dag för att få ca 400 kr? dvs 50 kr i timmen? Jag kan inte ens köpa ett par HÖRLURAR FÖR DET...?

Nu är jag förbannad, trött, sleten och chockad!!! Snälla ge mig alla råd och tips ni kan...!


Kommentarer
Postat av: Elina

lyssna gärna på klippet där jag sjunger (senaste inlägget) och säg vad du tycker :)

2010-10-13 @ 19:14:09
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

haha donken ftw ;D

2010-10-13 @ 19:39:12
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0