LÄÄÄÄNKAA MIIIG FAN INNNTEEE

God morgon..haha nej jag bara skojjar gick inte upp idag utan har haft fullt upp idag? 3-4 olika möten gällande pengar, jobb och annat "privat"!

Jag hinner tyvärr inte blogga nu heller men tänkte bara uppdatera snabbt....

1. dreglar efter min mobil
2. funderar på att beställa en miniprojektor ikväll

och sist men inte minst ville jag BE ER ATT INTE, ja jag skrev INTE...dvs ni ska INTE länka min blogg, varför? För om den blir föör stor och jag tjärnar péngar (ego-boost) den så kommer ni helt enkelt ha förstört mitt liv?

ha en bra eftermiddag, om ni har tråkigt...leta efter coola produkter som ni sedan kan länka mig, sugen på nåt nytt! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0