Kollar simpsons på min 50-tummare

och lite självmordstankar ha-ha-ha


Om det är någon som är vaken nu så hej!

Tänkte bara säga att jag ligger i sängen i SOVRUMMET och kollar på reklam på min 50 TUMMARE, i väntan på "the simpssons"...efter det blir det nog däcka av, vi får se hur det går! Ska ändå sova hela dagen imorgon!

Fast jag tror inte det är så bra att vända på dygnet? Så jag lägger mig nog efter simpsson! Vi hörs imorgon, ska försöka att inte sova hela dagen!

OBS, flippa inte nu...jag vet att en 50 tummare i sovrummet är BORTSKÄMT men kom ihåg att JAG HAR BETALAT DEN SJÄLV, inte mina föräldrar!

"..
tur att man har jobb annars hade ni nog läst på aftonbladet - pojke 17 år tog självmord för han inte hade råd med elektronikprylar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0