Jag mår illa när jag går förbi affärerna

Man stöter ju alltid på en el-affär vart man än ska gå? SJUKT IRITERANDE?!? Speciellt med tanke på att jag håller på med min rehab för att sluta köpa och vara beroende av elektronik.

Jag mår verkligen dååligt av att gå förbi affärerna, efterssom jag VET att jag inte får eller kan gå in och köpa något så känner jag mig misslyckad och SKÄMMS. JAG MENAR...jag kan fan inte gå in i en el-affär för jag är så fattig!


MEN idag motstod jag att köpa något nytt, ärligt talat för att jag inte har några pengar alls, men hade jag haft pengar ja då hade tyvärr köp mig något nytt...det finns ju ALLTID NÅGOT.

- nåt för köket?
- nåt för toan?
- nåt för sovrummet?
- nåt för bussen?

om bara utveklingen av varor och produkter tog slut någon jävla dag,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0