Jag kan inte sova men får sömn ändå!

Just nu tänker jag inte på elektronik, snälla tro mig jag gör inte det 24/7, bara 23/7 hahah!! :) Påtal om inte kunna sova vill jag säga att jag får sömn ändå, hurdå? Ja det kan man fråga sig..haha nej men jag ÄLSKAR min säng så otroligt mycket att det blir att jag vilar när jag ligger i den.

Tex nu kan inte jag sova (vändt på dygnet) och då ligger jag bara i sängen och kollar på tv, äter nudlar (när jag väl orkar göra några nudlar) och njuter av min säng helt enkelt.

Känns som jag blir piggare av det än att sova...min säng är verkligen speciell!


Tyvärr inte så speciell, men jag önskar, innan nyår ska jag fixa mig en sådan säng bara för att jag "kan"!

Aja ska forstätta med mina nudlar nu (som ni även ser på min "hamburgar"bild) så får ni ha det så bvra, trots att jag VEt att ni sover just nu. Ni är väll inte lika idiotiska som mig? Godnatt igen mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0