Jag håller aldrig vad jag lovar

Typ inte hahaha? Det är för jag är som jag är...men jaja...här har ni dom 10 värsta ursäkterna till VARFÖR MAN INTE KUNDE KOMMA TILL JOBBET:

1. "En kyckling attackerade min mamma"

2. "Mitt finger fastnade i ett bowlingklot"

3. "Jag misslyckades med min hårtransplantation"

4. "Jag somnade igår när jag satt och jobbade, vilket ledde till att jag slog i huvudet i skrivbordet"

5. "En ko bröt sig in mitt hus så jag var tvungen att vänta på någon från försäkringsbolaget"

6. "Min flickvän kastade en snurrstol genom vardagsrumsfönstret"

7. "Jag kände mig sjuk igår runt femsnåret, på en bar"

8. "Jag kände mig inte speciellt smart idag"

9. "Jag var tvungen att klippa gräsmattan för att undvika en stämning från hem- och villaföreningen"

10. "Det var Thanksgiving igår, och jag har lyckats bränna fast munnen vid en pumpapaj"

det allra sjukaste är att dessa har folk använt sig utav FLERTAL gånger...!

jag skulle dö för ett jobb medans ni skyller på eran jävla kyckling m.m, otackama jävlar, skämms! (haahah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0