JAG ÄR LIVRÄDD, "STACKARS VANITA"

Lyxfällans mest omtalade avsnitt...skrämde livet utav mig...!



Jag tyckte synd om Vanita men samtidigt tyckte jag hon var en JÄVLA idiot! Tyvärr kände jag även igen mig i situatuinen.

Jag är 17 år och slösar ca 4 000:- i månaden på ELEKTRONIK, okej 500 kr kanske går till kläder, 500 till annat skojj men 3000 kr i månaden på BARA ELEKTRONIK. Värdelös elektronik som jag inte använder?

tex häromdagen köpte jag ett par 3D glasögon för 1000spänn, varför? Har inte ens en 3D tv...


Jag har ingen som helst förklaring till VARFÖR jag köpte glasögonen, jag gick i stan med en kompis, vi gick in på elgiganten för han skulle köpa en present till sin farsa så wipps kom jag ut med den.! SJUKT?

okej i affären tänkte jag väll...föräldrarna köper säkert en 3d-tv och då slipper jag slösa pengarna då...

jaaag beeehöööverr hjälp, vanita hur fan löste du detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0