iPad eller Samsung Galaxy Tab ???

Detta inlägget skrev jag samtidigt som bakisinlägget men tidinställde det, för jag valde att gå upp ur sängen och dra att äta bakisFRUKOST..ja furkost kl 5 hahah!

Känns konsitgt att skriva men HEJ PÅ ER! nu tänkte jag ta upp skillnaden mellan ipad och samsung galaxy tab ...

iPad eller Galaxy?
`???  
´?????

Kan ju säga först och främst att iPad är sjukt snygg, mycket snyggare än Galaxy!!! Om man kollar prismässigt så kostar en iPad ca 5 000 kr och en Galaxy 6 500 ! Men dom 1 500 kr som galaxy är dyrare är på grund av alla extra funkioner.

Du kan ringa, ta kort, smsa och gör allt du kan göra på en mobil i Galaxyn samtidigt som den är lika kraftfull som en dator! Kameran är gudomlig, filmkameran är också bra, det är lätt att smsa, lätt att ringa och sjukt bra prossesor för spel och andra roliga apps!

Men om du bara vill ha en dator ja då kan du spara 1 500 kr och köpa en iPad som du bara kan använda till spel, internet eller aa som en dator.

dator eller dator + mobil?
iPad eller Galaxy?

så kan man sammanfatta skillnaden mellan dessa två produkter

"enligt mig köper man självklart en galaxy före en iPad, fuck apple! om man däremot hade kunnat ha telefon i iPad så hade den överklassat samsung med hästlängder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0