God morgon, vad sägs om en stadsrunda?

Söndag morgon, sleten, ont i halsen och fortfarande trött trots att man sovit 10 timmar? Hur kan det vara så? Jo fråga fredagen då det blev "lite" för mycket alkohol? HAHA



JAG SKA ALDRIG MER DRICKA................vin......fast det dricker jag ändå aldrig hahah!

Men slutsnackat om alkohol och till stadssnack nu. Bussen går om 1 timma (eller bussarna går hela tiden men min buss) så nu ska jag bara dusha och käka ett äpple.


Frukost = subway...älskar verkligen att äta frukost ute med polarna. Speciellt efter fester, då har ni tjejer ingen aning vad vi snackar om, om ni inte är med då hahah?


Ska försöka hålla mig ifrån att gå in på teknikmafasinet, clas olsson, elgiganten, onoff, siba eller någon annan liknande affär, för går jag in där kommer jag ut med en till sak på önskelistan...det behöver inte vara en stor sak som tv och mobil det kan även vara massa småsaker, SKITSAKER!

Är jag helt jävla retard? Jag kallar det jag köper för skit, ändå vill jag ha det fortfarande. HAHAHA

btw om du vill fixa mig en design KONTAKTA [email protected]

Kommentarer
Postat av: Amanda

cool blogg :D haha

2010-10-10 @ 21:16:49
URL: http://nattstad.se/amandawainio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0