Först på önskelistan - miniprojektor?

Ge mig nu!!! Gud vad praktist och bra...alla vänner/familj kanske inte har en 42tums plastmatv på rummet så då kan jag bara ha med mig den i fickan...nu börjar mina fingrar skaka igen och inatt kommer jag förmodligen drömma om den...



Liten och praktisk, den kan få bilden till 50 tum med BRA KVALLITE!!! Kan det bli bättre? Men har fan inte råd så det får bli vad jag önskar mig i julklapp. Detta är första prylen som ska upp på listan...

Hahah och nej jag skriver ingen jävla julklappslista när jag är 17 år MEN jag kommer ihåg allt jag önskar mig och sedan säger jag det till familj, vänner och släkt!

Jag har en fråga till er, vad tror ni denna miniprojektor kostar ...hur mycket pengar skulle du kunna lägga ut på en miniprojektor...

glöm inte att den:
- kan ha sd 32gb
- göra upp till 50tums skärm
- klarar 1,5 timmar UTAN SLADD
- man kan ladda den på dator och vanlig eluttag

Nu kan ni svara vad ni hade gett för den???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0