FEST...IGEN

Känner mig som en jävla alkolist men det är jag dock inte! :) Känns även tråkigt att skriva om alla fester i en elekronik-blogg men detta är ju en blogg om mitt liv som elektroholic och vi festar mycket vi elektrohilics haha! ;)

Ikväll blir det hard-style imorgon blir det bakisdag igen! Denna dagen var hemskt...men sov hela dagen/vilade så nu har jag kraft igen!!

Men imorgon blir det bara vila, ett jobbigt och långt möte (cashflowmotherfucka) och efter det blir det nog sooovaaa "tidigt" och på med mp3en!


Har man inte en mp3 eller mp4 eller ipod eller aa helt enkelt en MUSIKSPELARE så kan man draifrån denna blogg med en gång!! För det är ett MÅSTE när man ska sova tidigt, bara på med musiken låta tankarna flöda ut och sedan somna utan några som helst tankar!! :)

Vi hörs "imorgon"...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0