EN FET DAG UTAN PRYLAR

Jag har självklart använd mig utav prylar, det gör man ju varje dag, mobil? kamera? dator? tvspel? tv? dvs? Utan elektronik vet jag inte vart världen hade varit idag..så på ett sätt är det väll normalt att vara ett elektronic-freak?

Haaha nej jag skojjar bara, jag har också ett ganska normalt liv, det är inte så att jag köper något nytt VARJE dag det ända är att jag dreglar och drömmer om något nytt VARJE dag.


Självklart hittar jag nya mobiler hela tiden, trots att jag beställt min iPhone 4, ibland känner jag bara för att avbeställa den och dra in till staden och köpa en ny. (på månadsbetalning såklart, abonemang.)



Är iPhone 4 den rätta mobilen? Kommer jag ångra mig, kommer jag vilja byta inom 10 dagar? Dessa frågor ställer jag mig varje gången, 10 dagar senare vill jag ha något nytt.

JAG NÖJER MIG ALDRIG...DET SKA VARA DET NYASTE, BÄSTA, SNYGGASTE OCH "DYRASTE" och ärligt talat är det inget jag skryter om, absolut inte! Jag skämms rättare sagt över det...men vad ska jag göra?

Nu fick ni aldrig veta något om min feta dag, men skit samma! Saker är viktigare än vänskap, kärlek och förhållanden...eller tycker ni det är det? Jag vet inte, jag tycker båda och!

Nu ska jag sova och drömma om att min iPhone ligger brevid mig! :) GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0