En elektroholic's bekännelse.

Hej mina vänner som finns där ute?!? Ni hittar säkert hit genom att jag skickar reklam som en liten start för denna blogg.

Det finns så otroligt många bloggerskor (kom ihåg att jag skrev bloggerskor inte bloggare) där ute i bloggvärlden som är shoppingberoende och köper kläder varje dag och självklart bloggar dom om det och visar upp alla sina kläder i bloggen. Man kan egentligen säga clothersholics eller något sånt?


Min blogg kommer däremot inte handla om hur beroende jag är av att köpa kläder och hur mycket pengar jag slösar på kläder.

Mode är inte riktigt något som får mig att rysa, må dåligt, klump i magen, fingarnana skakar, sömproblem, måååste ha. Nej så känner jag inte för kläder utan för elektronik, den nyaste kameran, coolaste mobilen, största tv:en, fräckaste badkaret...det är mer min grej!


Jag kan lika väl erkänna att jag överdriver, att jag är beroende men jag tänker fan inte göra något åt saken. Du kan klippa alla mina kort, ge mig hur lite pengar som helst, jag ska ha det nyaste ändå...förr eller senare!

Tyvärr är jag en fattig student, så det är mycket titta men inte röra, fast trots detta älskar jag att röra. Så här på min blogg kommer ni inte få se, dagens outfit utan dagens elecrofit, hehe nej skojjar bara! : Men ungefär så!


Kommentarer
Postat av: tobbs

okej, ah det tror jag om ja får nått för det.

2010-10-09 @ 16:49:13
URL: http://tobbs.se
Postat av: Anonym

Suck Ytterligare en person som är beroende utav dessa värdelösa materiella ting.

2010-10-10 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0