Electroholic är en stadsmänniska!

Det kankse inte förvånar er eller? Men jag skulle ALDRIG i mitt liv kunna på bo landet! Största anledningen är för att det är läskigt och ingen granne kan hjälpa dig om något händer men sedan finns det mååånga fler anledningar, lukten, djuren, bussarna osv?


Jag föredrar att bo MAX EN TIMMA ifrån STADEN...själv bor man ju då 15 min ifrån innestaden men alla kanske inte vill bo så nära! :) Men jag älskar det...

Fast 15 min = bil, och idag ska jag åka buss =( så det lär ta längre tid!...

Okej nu måste jag dusha och sånt för att hinna åka in till stan :) ska köpa ett par chinos och ett par skor ;) ingenting men electroholicen att göra...men ni tror jag BARA KÖPER elektronik för jag älskar elektronik. Inte dirrekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0