Chefen ringer "hej electroholic,

du har blivit arbetslös och vi har gått i konkurs"

Jag jobbade någon gång i veckan och tjärnade fan en jävligt bra slant och det gjorde att JAG hade råd med alla dessa saker. Fyyyyyfaaan nu har jag inga ord. Jag känner bara för springa till spritskået. JAG SKIPPAR STAN!

F-Ö-R-S-T-Ö-R-D är ordet! Hur ska jag klara av detta? Inte fan kan jag skaffa kredit-kort heller med tanke på att jag inte fyllt 18 år! :(


Vad fan ska jag göra? Ärligt talat, hjälp mig!!!! Jag får väll typ börja sälja ....


Om du är intresserad så mejla
[email protected] HAHAHHAHAHAHA ? Måste skratta ist för att gråta :'(

Fan det ända jag har kvar i mitt liv är min jävla blogg, skolfan? och INGET MER, elr jo vänner, flickvänn coh familj men nu menar jag inte sånt!!!? UTan föremålsmässigt...

VILKET JÄVLA SKITLIV MAN KOMMER FÅ!


Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vad tråkigt :O

2010-10-13 @ 17:00:24
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0