Bokat möten, jobb, skola + fridtidsliv!

Yes ni kommer ni sista hand mina vänner? Okej där ljög jag, ni kommer faktist i första hand. Det första jag gjorde imorse var????..ja exakt, BLOGGA!

Idag har jag helt enkelt bara bokat in mig på massa skit...ni får se vad som händer imorgon och på torsdag? Resten är hemligt än så länge , (haha nu låter jag som pissie, pöw och dässi)


Hahah det låter ju verkligen som om jag har planerat så mycket idag, haha nej men imorgon ska jag faktist sova ut som faaaaan! Efter det blir det bara seega hela dagen! (A)


Då blir det ett stort och viktigt möte som är väldigt hemligt faktist! Detta mötet som handlar om jobb, tidningen och annat = pengar = elektronik! :)



Självklart blir det en MASSA JÄÄÄVLA BLOGGNING för det är så kul att dela med sig utav sitt freak-liv! Hehe imorgon får ni mycket bloggning och på torsdag får vi se (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0