"BEHÖVER" VERKLIGEN HA DEN


Yees ni ser rätt, presis...en 3D tv!! Åhh vill och behöver verkligen ha det...fan vad iriterad jag blir på att det ska komma ny elektronik HELA JÄVLA TIDEN...låt plastman fortfarande vara inne, varför göra 3d/led/hd osv...

Faaaan...det får oss idioter att känna ångest om vi inte har "produkten" ? FÅR NI ÅNGEST NÄR NI INTE HAR DET NYASTE?

Vad tror ni denna drömprylen kostar då???

Var ni nära eller trodde ni den var dyrare? eller billigare?

Jag tycker det är sjuuuukt billigt för en 46 tummare 3D....wtf? Dom kostade 30 tusen för någon månad sedan?

Här har ni lite info om just denna TVEN

  • 46 tums Full HD LED-TV
  • Slimmad, endast 2,65 cm tunn
  • Digital-TV (DVB-T,C,S2)
  • 3D-kompatibel
  • Motion Plus 200Hz
  • USB PVR-funktion
  • DLNA / Internet@TV
  • 3D-glasögon medföljer!

    SJUKT BRA FÖR DET PRISET...är ni sugna på denna TV.en klicka HÄÄR !!!
    Ska övertala föräldrarna att köpa den, dom är inte så jääävla svåra att övertala kan jag säga er...överdriver lite så blir det bra...hahah! :)

    Men nu ska jag sova för imrogon ska jag tjärna pengar...vi hörs! ;)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0