Before Work!

Hej igen. Vill ni veta en sak? JAG MOTSTOD ATT KÖPA NÅGOT....jag känner mig stolt...okej ska jag vara ärligt? Är väll det då, åkte på "before work" istället för att kolla affärer, det KANSKE VAR DÄRFÖR JAG MOTSTOD det.


Before Work är ungefär som after work bara att det är på söndagar då, eftersom jag jobbade inte innan därför är det inte after work men jag jobbar imorgon så då är det BEFORE WORK:)

Det var ialla fall riktigt skönt, jag stängde av mobilen (tro det eller ej) och använde ingen som helt elektronik, eller jo jag tog 1 kort idag och det var med en annans kamera, hon använde däremot elektronik och tog kort hela dagen/kvällen.

Jaja en elektronikfri dag helt enkelt, om vi räknar bort tv:en imorse mobilen imorse och datan imorse och datan nu (a)


Jag drack bara ett glas , okejdå 2 glas, eller nej 3.....5 glas öl men det blir man ju inte påverkad av? Det var ju inte så att jag halsade dom.

Jaja det var soft, älskar "before work" för då slipper man tänka på att man ska upp tidigt imorgon och jobba eller ha skola (jag jobbar + går i skolan) + pluggar en del av skoltiden hemma så hinner jobba med!

Nu vettefan vad jag ska göra, men vi hörs väll imorgon eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0